Kako urediti pisalno mizo za delo od doma?
Delo od doma je postalo realnost, zato ga je potrebno sprejeti kot del našega vsakdana. V ta namen je potrebno posebno pozornost nameniti opremi domače pisarne, ki lahko bistveno vpliva na nemoteno opravljanje delovne obveznosti.
Ureditev pisalne mize je pri tem ključnega pomena. Ta mora biti v prvi vrsti dovolj široka, da lahko nanjo brez težav postavite prenosni računalnik, monitor in imate še vedno dovolj prostora za pisanje.
In na kaj morate biti še pozorni?
- Najbolj pomembne stvari naj vam bodo vedno pri roki, zato ne pozabite na lonček za odlaganje pisal, stojalo za selotejp in drugi drobni pisarniški material, s katerim imate največ opravka.
- Pisalne mize so danes opremljene z različnimi predali. V njih lahko pospravite droben pisarniški material, kot so sponke, spenjači, škarje, in papirno galanterijo kot so bloki, kuverte, kocke, in etikete.
- Brez dvoma morate imeti na pisalni mizi tudi nekaj dokumentov. Za tiste, ki jih uporabljate pogosteje, so odlična rešitev plastični predalniki, ki jih lahko postavite kar na mizo.
- Nad pisalno mizo je priporočljivo namestiti police za odlaganje registratorjev, nikakor pa ne pozabite tudi na table iz plute ali magnetne table, na katere lahko pritrdite opomnike.