10 ključnih pisarniških pripomočkov za začetek samostojne poslovne poti
Ste na začetku poslovne poti ali o njej resno razmišljate? Potem morate poleg kakovostnega poslovnega načrta pomisliti tudi na nekaj najbolj uporabnih pisarniških pripomočkov, s katerimi bo vaše poslovanje še uspešnejše.
aIn kateri pisarniški pripomočki bodo hitro postali vaši najboljši asistenti?
Papirne sponke, ki vam bodo služile za spenjanje dokumentov s podobno vsebino.
Adresarji, ki so potrebni zato, da si boste vanj zabeležili vse pomembne telefonske številke, ki vam morajo biti vedno pri roki.
Luknjači, ki so nujno potrebni za luknjanje dokumentov, s čimer jih boste na ta način lažje in bolj sistematično arhivirali.
Spenjači in razpenjači sponk, s katerimi boste na hiter in učinkovit spenjali dokumente in na ta način preprečili, da bi jih izgubili.
Stojala za selotejp, ki so namenjeni bolj praktičnemu rokovanju z lepilnimi trakovi.
Predalniki, s katerimi vam bodo uporabni dokumenti vedno pri roki.
Table, ki bodo poskrbele, da ne boste spregledali pomembnih opravil in nalog.
Lončki za svinčnike, ki poskrbijo, da vaših pisal ne boste nikoli iskali.
Škarje in olfa noži so nujno potrebni za rezanje papirja.
Štampiljke, tuši in blazinice za žig, s katerimi boste lahko žigosali pomembne dokumente in pogodbe.