Blog
Kako urediti pisalno mizo za delo od doma?
Delo od doma je postalo realnost, zato ga je potrebno sprejeti kot del našega vsakdana. V ta namen je potrebno posebno pozornost nameniti opremi domače pisarne, ki lahko bistveno vpliva na nemoteno opravljanje delovne obveznosti. Preberi več
Kako organizirati vse svoje dokumente?
Pospravljanje in sortiranje dokumentov je verjetno najmanj zabaven del – tako doma kot tudi v poslovnem svetu. Bistveno pa si ga lahko olajšamo, če so dokumenti že od samega začetka organizirani in pregledno urejeni na takšen način, da jih vedno najdemo. Preberi več
10 ključnih pisarniških pripomočkov za začetek samostojne poslovne poti
Ste na začetku poslovne poti ali o njej resno razmišljate? Potem morate poleg kakovostnega poslovnega načrta pomisliti tudi na nekaj najbolj uporabnih pisarniških pripomočkov, s katerimi bo vaše poslovanje še uspešnejše. Preberi več
5 najboljših pisal za ustvarjanje zapiskov
Zapiski niso le del šolskega ali študijskega življenja, ampak je njihovo ustvarjanje pogosto prisotno tudi v zasebnem in poslovnem svetu. Ne glede na to, je za zapiske ključnega pomena, da so urejeni, pregledni in tudi privlačni. Preberi več