Pojdi na glavno vsebino
01 366 19 90

Odlična organizacija pisalne mize za večjo produktivnost pri delu

Ne glede na to, ali svoje delo opravljate v službi ali od doma je ključnega pomena, da ste dobro organizirani. Lastni delovni kotiček je daleč najboljša izbira, a si ga je treba primerno zasnovati.

Odlična organizacija pisalne mize za večjo produktivnost pri delu

Ne glede na to, ali svoje delo opravljate v službi ali od doma je ključnega pomena, da ste dobro organizirani. Lastni delovni kotiček je daleč najboljša izbira, a si ga je treba primerno zasnovati. Brez kakovostne pisalne mize in ergonomskega stola boste svoje delo precej težko opravljali. A miza in stol še zdaleč nista edina kosa za uspešno delo. Potrebni so še nekatere naprave in pripomočki, ki morajo biti postavljeni na primerna mesta.

Pri produktivnosti dela pa vam ne bo dovolj dobro pomagal niti najbolj zmogljiv prenosnik, če si ne boste primerno uredili delovne mize.

Pomembne dokumente hranite v digitalni obliki

Na pisalni mizi je navadno največ papirja, saj se ta najhitreje nabere. Pogosto zato mrzlično iščete katerega od pomembnih dokumentov. Najbolje je, da večino tega spravite kar v digitalno obliko. Liste skenirajte ali fotografirajte ter jih hranite v oblaku ali na pametnem telefonu.

K sreči so na voljo tudi številne aplikacije, ki vam bodo pomagale na hiter in učinkovit način analogne papirje spraviti v digitalne dokumente.

Vedno dobrodošel minimalizem

Tudi sicer imejte na svoji delovni mizi le toliko stvari, kot jih potrebujte. Navadno so to računalnik, tipkovnica ter miška. Seveda lahko dodate še kakšno zadevo, ki vas bo pri delu še bolj motivirala, na primer svežo rastlino ali uokvirjeno družinsko fotografijo.

Seveda ne pozabite niti na urejanje digitalnega okolja. Tudi tam se pogosto srečujemo z neredom. Na namizju ni dobro imeti preveč ikon, v elektronskem nabiralniku pa imejte čim manj neodprte pošte. Z elektronsko pošto se je najbolje soočiti naenkrat. Določite dan v tednu, ko boste za nazaj počistili čisto ves nabiralnik.

Kabli ne smejo predstavljati vira frustracij

V okolici delovne mize so nameščeni kabli, ki pogosto predstavljajo precej velik vir frustracij. Uredite jih tako, da vam bodo vzbujali zadovoljstvo. Najbolje je, da kable, polnilce ter druge podobne pripomočke shranite v vrečke in jih pospravite v predal.

Pri učinkoviti organizaciji delovnega kotička se lahko izvrstno obnesejo tudi trakovi na ježka. Tako bodo elektronske naprave vedno na svojem mestu. Z njimi prav tako lahko uredite električne kable, če uporabljate klasični računalnik.

Mape z dokumenti primerno označite

Najbolje je, da čisto vse mape z dokumenti in druge škatle s pripomočki primerno označite. Samo tako boste vedno natanko vedeli, kje imate iskani predmet shranjen in stvari boste vedno pospravljali nazaj na isto mesto.

Stvari, ki jih ne morete zavreči, lahko hranite na policah, v predalnikih ali v namenskih škatlah. Zelo prav pridejo škatle, v katerih ste nekoč kupili čevlje. Če vam njihov videz ne prija ravno najbolj, jih lahko zavijete v lepši dekorativni papir. Vanje lahko shranite sponke, spenjač, škarje in še drug manjši potrošni pisarniški material.

Oznake: nasveti

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...